Дано това да ви помогне 1. История
През 1970-те, пионер мак група Електрически Boogaloos (по-рано известен като електронни Boogaloo гардероби) значително допринесоха за разпространението на мак, отчасти поради появата си на телевизионна програма "Soul Train". Техният основател Сам Соломон (известен още като Boogaloo Сам), създаден набор от движения, които еволюира в начините, позната днес като мак и Boogaloo след като са били вдъхновени от един от пионерите заключване групи, известни като за гардероби, както и мода танц популярност в 1960-те години, известен като глупак.Докато танци, Сам ще каже думата "поп" всеки път, когато той демонстрира силата си мускули в крайна сметка води до танц се нарича мак.
The Electric Boogaloos насърчаване стиловете фънк план за идентифициране на танцови стъпки, които излязоха на западния бряг по време на фънк ера.Основните стилове са фънк мак, електрически Boogaloo и заключване.The Funk стилове са интегрирани в танцов хип-хоп култура, след като стигна до западното крайбрежие на САЩ.Сега те са включени в няколко състезания хип-хоп танците.Някои заявяват, че се пръкват съществуват в някои форми в края на 1960 в Оукланд, Калифорния, преди Електрически Boogaloos са се образували и стил, че не може да бъде проследено до конкретно лице или група. [9] Това е общоприето по отношение на свързани с различни стилове, като анимацията, (RO) Botting и Мигащи, които Електрически Boogaloos си признавам.
2. Терминология
Както бе посочено по-рано, мак се превърна в понятие за група, тясно свързани стилове и техники, които често са комбинирани или танцуват заедно с мак, някои от които са рядко се разглежда извън контекста на мак.Въпреки това, използването на мак като понятие е била критикувана на основание, че си много стилове, свързани трябва да бъдат ясно разграничени, така че тези, които се специализират в по-специфични стилове не са класифицирани като Попърс (напр. един колебае, една tutter, един strober).
Тя често се приема, че мак е стил на Breakdance.Това се дължи в голяма част на кино Breakin 'и Breakin 2: Electric Boogaloo.В тези филми всички стилове на танца представител, (чупене и фънк музика: мак, заключване, електрически и Boogaloo) са поставени под "Breakdance" етикет за именуване, причиняващи объркване.Това предизвика медиите да се сдружават фънк стилове музика с хип-хопа и предположи, че мак и електрически Boogaloo, са същите като счупване.Разликата между двете е, че произхожда от скъсване на Бронкс, Ню Йорк и е играл в пода, докато мак и електрически Boogaloo излезе от Фресно, Калифорния и са танцували изправяне.
Друг план, поп-заключване, придобива популярност в края на 1970-те и началото на 1980 в някои кръгове около Лос Анджелис като общ термин за жаргона мак и интегрираната си стилове.Терминът е спорен, тъй като някои смятат, че създава объркване connotative чрез включването на думата заключване, която е на името на друг отделен стил фънк, който е отделен от мак.
3. Характеристики
Мак е центрирано около техниката на мак (или удари), което означава бързо договор и се отпуснете мускулите да се създаде резки ефект (един поп или удар) в организма.Мак може да бъде концентрирана в определени части на тялото създаване на варианти, като УОЗ ръката, крака УОЗ, гърдите и шията УОЗ УОЗ. [10] Те също могат да варират в explosiveness. Силна УОЗ обикновено включват мак двете долната и горната част на тялото едновременно.
Обикновено УОЗ, или удари, се извършват на редовни интервали от време (на интервали могат да бъдат нередовни танцьор, ако иска да избегне "старата две", което се отнася до мак за същия ритъм непрекъснато без изменение) интервал във времето с победи на музиката, като това води танца да се появяват много ритмичен характер.А общата техника на преход между поставя е евтин спирка, силно използвани в робот, танци, което означава до края движение с рязко спиране (по този начин "спиране на евтин"), след което се случва обикновено поп.
Poses в мак направи тежък употреба на ъгли, мим движения стил и изражението на лицето.В долната част на тялото има много начини да се придвижват пеша от основни и засилването на по-сложни и тежестта противодействие на стилове на плаващ и електрически Boogaloo.Движения и техники, използвани в мак обикновено са фокусирани върху резки контрасти, като робот или и твърдо или много хлабав и течаща.
За разлика от чупене и етаж-ориентирани ходове, мак е почти винаги извършва изправяне, освен в редки случаи, когато слиза танцьор на колене или легнал дори за кратко време да изпълни специално движение.
4. Музика
Като корените му в края на 1970 фънк музика ера, мак е често танцуват на фънк и диско. През 1980-те, много Попърс също използва "Електро" и други "новата вълна" стил, за да choreograph мак техните съчетания.Популярни изпълнители използвани от Попърс включени Kraftwerk, Twighlight 22, египетски любовник, и Световна класа Wrecking Crew.Още основните Рап беше заето от Попърс през 1980-те, включително и Къртис Блоу, Whodini, и Run DMC.Днес също така е обичайно да видиш мак танцуват на по-нова музикални жанрове като модерен хип хоп музика (често инструментален хип хоп) и различни форми на "Електроника".
Песни, които обикновено са облагодетелствани имат право и постоянен ритъм на около 90-120 удара в минута, една 4 / 4 време подпис и силен акцент върху обратно ритъм, обикновено с примка барабан или дръм машина.УОЗ, изпълнявани от Попър обикновено настъпва всеки такт или на отделни удара назад. В Попър също могат да избират да следват на музика по-свободно, като от времето на УОЗ в ритъма на мелодията или други художествени елементи.
5. Свързани стилове и техники
Има множество стилове и техники, които обикновено се смесва с мак да се подобри ефективността на танцьор и създаване на по-разнообразни шоу, много от които са рядко се разглежда извън контекста на мак.Ето защо тези ходове могат да се считат за част от мак когато тя се използва като общо понятие.
Анимация
А стил и техника, където можете имитират филм символи са обладани от спре движението.Методът се състои от движещи се здраво и резки от tensing мускулите и с помощта на техники, подобни на Мигащи и робот, за да изглежда така, както ако танцьор е анимиран кадър по кадър.Този стил е силно вдъхновени от dynamation филми, създадени от Рей Harryhausen, като Седмата Плаването на Синбад (1958).
Виж например (YouTube)
Electric Boogaloo
Свободна течност и стил опитва да създаде впечатление на орган липсва кости, отчасти вдъхновен от анимационни филми и анимации.Тя използва кръговата роли на различните части на тялото, като бедрата, колената и главата, както и изолация и секциониране, както и разделяне на гръдния кош от бедрото.Тя е разработена през 1976 г. от Boogaloo Сам. електрически Boogaloo е характерния стил на ел. Boogaloos (танца екипаж).
Основна статия: Electric Boogaloo
Bopping
А стила на мак, в която е изолирана от гърдите е изтласкана и се върна при огъване на гръдните мускули.Тъй като това движение се извършва с победи на Попър може да включва различни движи между гърдите на платежния баланс.Когато се практикува в гърдите платежен баланс може да бъде направено в двойно-интервал от време добавяне на уникално въздействие на движение.
Кобра
Подобни на Boogaloo, с изключение на теб преобръщане гърдите си като змия.
Луди крака
А крака ориентиран стил насочени към бързо движещи се крака, коляното ролки и пресукване крака.Разработена в 1980-81 с Пит Popin ", първоначално вдъхновен от бързо и развълнуван стил на Breakdance от известния B-Boy Crazy крака от Rock Steady Crew.
Музикант спиране
А техниката на движещ се с постоянна скорост и след това рязко идващи да спре, като че ли се опитва да спре на момента.Това често е съчетано с поп в началото и / или в края на движението.
Бързо напред
Концепцията на движещи се по-бързо от нормалното, като са част от видео се играе в бързо напред.
Плаващи, плъзгане, плъзгащи
Набор от търчане-ориентирани техники, които се опитват да създадат илюзията, че тялото на танцьорка е плаващ плавно в пода, или че краката са ходене докато танцьор пътува в неочаквани посоки.Обхваща движи като moonwalk (плъзгащи се).
Основна статия: Плаващи (танц)
Фресно
А ход, който определя всичко, което е от съществено значение за мак (използва се също в електрически Boogaloo).В Фресно могат да се извършват в различни начини, тъй като само на следните изисквания съществуват.В Фресно, танцьорката хода страна до страна прави един хит на всеки свой ред с крак и ръка от страна на танцьор се е преместило.
Течни танци
Един илюзорното стил танц, който се фокусира върху плавни и постоянно течността подобни предложения, с концентрация на пръстите на ръцете, дланите и ръцете.Тя е стилово свързани с - и често се смесва с - къдрене.Течни танци се среща често в рейв културата, танцьори и някои считат за цялостно стила на нейните собствени.
Основна статия: Течни танци
Miming
Изпълнителски техники на традиционните miming в ритъма на песента.Най-често се практикува различни движения с ръцете, както ако би могло да задържат въздух и издърпайте тялото им във всички евентуални посока.Miming може да се използва да се позволи Попър за да разкаже историята си чрез танца.Този стил се използва често в боевете на противника да покаже как те могат да ги победи.
Старецът
Вдъхновен от гледат един старец, който беше един от неговите крака са деформирани и затруднено ходене, Off, че Boogaloo Сам видя вдъхновение и е работил с този ход.
Куклен
А стил имитиращи куклен или марионетка обвързани с конците.Обикновено извършва самостоятелно или с партньор, действащ като куклен майстор дърпа конците.
Робот / Botting
А стил имитиращи робот или манекен.
Основна статия: Robot (танц)
Плашилото
А стил, имитиращ плашило характер на "Магьосникът от Оз". Създаден от Boogaloo Само през 1977 г. Фокусира върху извън протегна ръце и твърдо поставя контрастира с хлабав ръцете и краката.
Бавни обороти
Движи много бавно със засилени движения, за да изглежда така, както ако танцьор се разглежда в забавен кадър.
Мигащи
А стила на мак, че създава впечатление, че танцьорката се движи в рамките на Strobe светлина.За производството на този ефект, танцьор ще предприемат всички обикновени движение (като къдрене "здрасти" на някой), във връзка с бързо, кратко спиране и потегляне движения да направят Мигащи движение.Мастеринг Мигащи изисква добра графика и разстояние между всяко движение.
Основна статия: Мигащи (танц)
Ticking Отбелязване
Един от начините на мак, където танцьор УОЗ към по-малки интервали от време, обикновено два пъти по-бързо, както обикновено.
Toyman
Въз основа на фигурки като GI Joe и майор Мат Мейсън, разработена от един стар член на ел. Boogaloos наречен Toyman Скийт. Goes между направо ръцете и под прав ъгъл за симулиране на командитно движение.
Tutting/King Tut Tutting / фараона Тутанкамон
Вдъхновени от изкуството на Древен Египет, tutting използва способността на организма да се създаде геометрични позиции и движения, предимно с използването на прав ъгъл.
Основна статия: Tutting
Tutting например (YouTube)
Туист о шнур
Подвижни само едно тяло част в даден момент, което създава впечатление, че тялото е въртене.
Вибрация
Tensing мускулите много трудно, карайки ги да се тресе и вибрира.
Walk-Out
А ход обикновено се използват за промяна позиции.
Waving След като пропусна
След като пропусна се състои от серия от течност движения, които дават вид, че вълната е пътуване през тялото на танцьорка. Често се смесва с течност танци.
6. Конкурси
Хип-хоп Международната: World Hip Hop Championships е международна конкуренция, основана в САЩ, където екипажите, така и соло танцьори се състезават.За екипажи има три отдела: младши (на възраст 7-12), университет (12-18), и за възрастни.Всеки член на екипажа трябва да имат по пет до осем души и трябва да извършват рутинни показва, че трите стила на танца хип-хопа.Самостоятелен танцьори се състезават в чупене, заключване и мак.За конкурса 2009 имаше 120 екипажите, представляващи 30 държави.Хип-хоп Международния също работи в САЩ Хип-хоп първенство.
Juste Debout е голяма конкуренция STREET DANCE се провежда ежегодно във Франция. Конкурс категории включват мак, нов стил, заключване, и къщата.Разрушаване не е включен за да предостави по-голям акцент върху хип-хоп стилове танци извършено едновременно с изправяне, оттам и името (на френски само изправено). Juste Debout също публикува списание хип-хоп танц със същото име.
B-Boy среща на върха е четири дни международната конференция, която е създадена през 1994 година.Конференцията включва състезания, панели, работни срещи, както и пазара.Разликата между B-Boy среща на върха и други конкурси хип-хоп танц е, че на срещата на върха B-Boy пуска много внимание на историята на хип-хоп култура, както и значението на BBoys / bgirls целия свят разбиране на корените на мястото, където то дойде.По тази причина на конференцията обединява рапъри и диджеи за демонстрират талант и графити артисти да живеят картини, така че "всеки елемент на хип-хоп съчетават заедно, за да направи пълен шифър."Има и конкурси за гардероби и Попърс като част от "Фънк фест" част на конференцията и Битка на половете Супер Jam.